هتل های کوش آداسی

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 160
باردید دیروز : 174
بازدید هفته : 645
بازدید ماه : 1266
بازدید سال : 4402
بازدید کلی : 121299

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1395
نظرات

 هتل ریچموند کوش آداسی

 

r1.jpg

هتل ریچموند کوش آداسی یکی از هتل های 5 ستاره است که در سال 1989 بنا شده و دارای یک ساختمان اصلی و 6 طبقه و 2 بلوک فرعی می باشد.

ساحل سنگی جذب کننده، ساحل زلال و آرامش بخش، استخر های روباز و سر پوشیده تنها بخشی از مزیت های این هتل تفریحی می باشد.  

غذاهای خوشمزه و سلف سرویس رستوران فضای باز هتل، گردشگران را به مهمانی عالی دعوت می کند که گردشگران تور کوش آداسی نمی توانند از آن بگذرند. رستوران های هتل ریچموند کوش آداسی از مواد غذایی تازه و متفاوتی برای طبخ انواع غذاهای ترکی و بین المللی مصرف میکنند و غذا در رستوران هتل به صورت بوفه صرف می شود. 

r2.jpg

 امکانات هتل ریچموند کوش آداسی :

زمین بازی کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری، امکانات برای معلولین، انبار بار و چمدان، محل مخصوص کشیدن سیگار، باغ و کتابخانه می باشد. در هتل برای علاقه مندان به ورزش، زمین مینی گلف، تنیس، تیر اندازی با کمان، بسکتبال، والیبال ساحلی، ژیمناستیک و ... برای گردشگران تور کوش آداسی تدارک دیده شده است. 

هتل ریچموند کوش آداسی در مرکز توریستی شهر ساخته شده است و به طور مستقیم در کنار ساحل خوش آب وهوای شهر کوش آداسی قرار دارد. 

تعداد زیادی مرکز خرید، کافه و رستوران در نزدیکی هتل وجود دارند که با چند دقیقه پیاده روی قابل دسترسی هستند.

همچنین ایستگاه حمل و نقل عمومی در مجاورت هتل قرار گرفته است. فرودگاه ازمیر با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی 70 دقیقه تا هتل فاصله دارد. 

r3.jpg

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

ak1.jpg

هتل 5 ستاره فانتاسیا دلوکس هم اکنون یکی از بهترین هتل های تور کوش آداسی (ترکیه) محسوب میشود. این هتل ارائه کننده خدمات All Inclusive میباشد .

امکانات  هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی :

 ak2.jpg

این هتل ساحلی، دارای استخر سرپوشیده و فضای باز به همراه یک مرکز ورزشی مجهز می باشد . تمام اتاق های آن دارای وای فای رایگان ، ماهواره ، تلویزیون ، سیستم تهویه هوا و چای / قهوه ساز می باشد. برخی از اتاق ها نیز منظره ای رو به دریای اژه دارند . گردشگران تور کوش آداسی می توانند از سونا ، حمام ترکی یا ماساژ استفاده کنند . دو زمین تنیس و یک مدرسه ی شنا هم تدارک دیده شده است.

ak.jpg

انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی را می توانید در رستوران پالم و رستوران پین میل کنید . رستوران پیازیتا نیز غذاهای ایتالیایی سرو می کند . در رستوران فیشنت و سوفی نیز انواع غذاهای خاور دور برای شما سرو خواهد شد . خانه ی مریم مقدس حدود 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد . پارکینگ هتل رایگان می باشد.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه

 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه در ساحل دریای اژه واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره کوش آداسی ترکیه  می باشد. این هتل در کنار شهر ازمیر در شرق ترکیه قرار گرفته است. مساحت این هتل 93 هکتار است. شهر باستانی کلاروس در نزدیکی این هتل قرار گرفته که این شهر یکی از 12 شهر تمدن اژه می باشد.

امکانات هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه :

رستوران، پذیرش 24 ساعته، آیور ودا (ماساژ سنتی هندی) و شیاتسو (ماساژ سنتی ژاپنی)، اینترنت وایرلس، استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، استخر آب درمانی، سونا و... می باشد.کلیه امکانات هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه سفری لذت بخش را یرای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه فراهم میکنند.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کوش آداسی ترکیه و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آزانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی .gif.gif.gif.gif.gif Kusadasi Golf Spa Hotel

هتل گلف اند اسپا در منطقه آیدین ساخته شده است این هتل ,هتلی نوساز است و در 17 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی، و در مسیر مرکز خرید سکه کوش آداسی، هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی‌ قرار گرفته است. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و فاصله بسیار کمی با دریا وجود دارد. با این حال، سرویس انتقال مهمانان تور کوش آداسی به ساحل در هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی وجود دارد. مانند تمام هتل‌های کوش آداسی، این هتل نیز 70 کیلومتر با فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فاصله دارد. در هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی، 475 اتاق وجود دارد که همه آنها به صورت ساختمان‌های جدا از هم ساخته شده اند. ورود حیوانات به هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی ازاد است و تمام امکانات رفاهی، از جمله بالکن اختصاصی رو به دریا، دستگاه پخش دی وی دی، آشپزخنه مجهز و سوئیت‌های دوبلکس برای مسافران تور کوش آداسیاست. مزیت اصلی هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی در استخرهای آن است. 11 استخر بزرگسالان و 8 استخر کودکان، به همراه پارک آبی، ورزش‌های ابی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی، خدمات اسپا و ماساژ و زمین گلف بسیار بزرگ از ویژگی‌های هتل کوش آداسی گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی هستند.

-گلف-اند-اسپا-کوش-آداسی-4.jpg

-گلف-اند-اسپا-کوش-آداسی-6.jpg

عکس ها و امکانات هتل گلف اند اسپا ریزورت کوش آداسی

تهویه مطبوع,گاو صندوق,تلفن,تلویزیون کابلی/ماهواره‌,روم سرویس ۲۴ ساعته,مینی بار,سشوار,اینترنت,ترانسفر فرودگاهی,پذیرش شبانه روزی,ورود حیوانات,رستوران,کافی شاپ و بار,آسانسور,پارکینگ,فروشگاه,صرافی,کافی شاپ,کتابخانه,سالن زیبایی,خشکشویی,صندوق امانات,سرویس نگهداری کودکان,خدمات پزشکی,تسهیلات ویژه معلولین,سالن کنفرانس,کرایه(رنت) خودرو,استخر روباز,استخر سرپوشیده,استخر ویژه کودکان,پارک آبی,ساحل اختصاصی,ورزش های آبی (غیر موتوری),ورزش های آبی (موتوری),حمام ترکی,جکوزی,سونا,مرکز آب درمانی (اسپا),ماساژ,سالن بازی کودکان,تیم انیمیشن,سالن بدنسازی,تنیس,گلف/مینی گلف و....

-گلف-اند-اسپا-کوش-آداسی-1.jpg

-گلف-اند-اسپا-کوش-آداسی-5.jpg

-گلف-اند-اسپا-کوش-آداسی-2.jpg

-گلف-اند-اسپا-کوش-آداسی-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سنتور کوش آداسی .gif.gif.gif Santur kushadasi Hotel

هتل سنتور کوش آداسی در 55 متری ساحل و 330 متری مرکز خرید کوش آداسی قرار گرفته است. از ان جا که هتل سنتور کوش آداسی در مرکز شهر قرار دارد و سه ستاره است، دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور کوش آداسی نیست. مانند دیگر هتل‌های کوش آداسی، هتل سنتور کوش آداسی نیز با فرودگاه عدنان مندرس ازمیر که نزدیک فرودگاه است، 70 کیلومتر اختلاف دارد. هتل‌های سه ستاره، معمولاً کوچک هستند و اتاق‌های زیادی ندارند. هتل سنتور کوش آداسی دارای 62 اتاق استاندارد است که شامل تلویزیون، و حمام خصوصی هستند. اما در این اتاق‌ها، بالکن اختصاصی دیده نمی شود. یک استخر زیبای روباز و کوچک در هتل سنتور کوش آداسی‌ وجود دارد که بخش کودکان نیز برای ان در نظر گرفته شده است. حمام ترکی و خدمات ماساژ در هتل سنتور کوش آداسی وجود دارد که برای استراحت و تمدد اعصاب مهمانان تور کوش آداسی می‌توانید از آنها استفاده کنید. هتل سنتور کوش آداسی دارای باغ و کافی شاپ فضای باز نیز هست که مناسب قدم زدن و گردش و استفاده از باربکیو هستند. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند میتوانند این هتل را جز بهترین انتخاب های خود قرار دهند.

-سنتور-کوش-آداسی-3.jpg

-سنتور-کوش-آداسی.jpg

عکس ها و امکانات هتل سنتور کوش آداسی

رستوران,پارکینگ,مرکز خرید,روم سرویس و پذیرش 24 ساعته,کافی شاپ,آسانسور,پارکینگ,اتوشویی و خشکشویی,امکانات برای معلولین,صندوق امانات, باربکیو ، باغ ، کافی شاپ فضای باز,صرافی,روزنامه رایگان,اتاق خانوادگی, تهویه مطبوع, تاکسی تلفنی در هتل,خدمات ورزشی و تفریحی,استخر روباز,سونا,اتاق ماساژ, سالن بدنسازی ، فیتنس,سالن بیلیارد,اینترنت رایگان وای فای در لابی,وای فای رایگان در اتاق های,غواصی و....

-سنتور-کوش-آداسی-2.jpg

-سنتور-کوش-آداسی-6.jpg

-سنتور-کوش-آداسی-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه ی مطلب:

تور کوش آداسی پاییز 95

تور کوش آداسی آذر 95

تور کوش آداسی زمستان 95

تور کوش آداسی دی 95

تور کوش آداسی بهمن 95

تور کوش آداسی اسفند 95

 تور کوش آداسی نوروز 96



تعداد بازدید از این مطلب: 188
موضوعات مرتبط: تورکوشاداسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود